Pages

Friday, March 13, 2009

Mana lagi boleh dapat kain yang cantik yer...


kain bukan main duk beli... tapi tataulah menjadi ke tak nanti.
semua yang dibeli harga memanglah sangat murah.
maklumlah saya ni kan budak baru belajar.
dah ler kain yang murah pilihan sungguhlah terhad.

satu jer yang saya pasti apa nak dikerjakan dengan kain tersebut.
baju kurung anak dara dengan kain colour pink itu.

yang lain2 kita tunggu dan lihat sajalah.





6 comments:

wan said...

kain biru bunga itu samalah.. aku pun ada, dan masih menjadi tukun...

Mrs Amri said...

hmhhh...apa kata kain biru itu try buat baju kurung anak daraku pulakk....kekekke

rina said...

wan : jom kita sama2 wat tukun... eh tukun tu apa ek... muahahaha

azie : nk buat bj pn x lepas kot sbb aku beli 1m jer

Maya said...

kat u.s banyak.. nak dekat sikit, kat taiwan..
muahahahha..

kaezrin said...

ishh agak2 apa yg boleh buat utk aku rina...anak pompaun aku takde...hmmm buat apron boleh tak?? kan dulu2 ader belajar waktu kemahiran hidup..takde ker sesapa nak tlg buatkan..tapi aku nk yg ader plastiuk kat blkg..tolongg la....

wan said...

bebuat poyo la tu tukun tak tau.. muahaha

 

Blog Template by YummyLolly.com