Pages

Tuesday, March 17, 2009

Jakun punya pasal

Orang lain bukan main sibuk bergambar dengan pengantin baru... tapi saya anak beranak sibuk mengabdikan kenangan dengan tangga yang kelihatan sungguh menarik perhatian saya. Chop... bukan takde ambik gambar dengan pengantin... ada. Tipulah kalau saya tak ikut serta bergambar dengan pengantin barukan.



Maklumlah dah lama tak tengok rumah bertangga tinggi camni kan...



Intai2 jugak sawah padi di kiri kanan jalan tapi disebabkan hal yang tak dapat nak dielakkan... saya hanya mampu melihatnya dari kejauhan.





7 comments:

Mrs Noba said...

sungguh nostalgia tangga gitu!

wan said...

kat mana kisah kejadian ni odz.. best la rmh kg cam ni...

rina said...

mrs noba : kannn...

wan : sabak bernam ke atas lagi... nk dekat border teluk intan sana... giler jauh dr rumah aku...

Maya said...

eh.. tengok sawah kat umah aku la jom.. tapi takde tangga cam tu lah.. tangga reban ada..

iamja said...

ingat gambo ko zaman kecik2..

rina said...

maya : bila lg ko nk balik kg... nanti nk try usulkan kt laki akulah...

ja : ke situ plak dia... tp aku zaman kecik lg cute. muahahaha

KV said...

intan, anak tety masuk wad ek? Cemana dah?

 

Blog Template by YummyLolly.com