Pages

Monday, March 16, 2009

Saya tak sihatlah cikgu


Mamat yang suka sengih telah admitted kat APSH semalam. Kesnya... sebab susah nak bernafas. Saya pun belum sempat lagi jenguk mamat sengih tu kat hospital. Insyaallah petang ni, tu pun kalau dia belum discaj lagi.


Sabtu lepas pun... untuk pertama kalinya, Au.ni Dam.ia telah ambik nebulizer. Kesian tengok dia bernafas... memang tak aktif langsung dia. Makan pun tanak. Serta-merta nampak dia kurus. Minah ni kalau tak sihat... bukan main susah lagi nak makan ubat. Sekarang lagilah... akal dah panjang. Dia keluarkan balik ubat yang kita picit masuk mulut dia.

Get well soon my dear A.uni Dami.a dan Arman.d Du.bies.




7 comments:

wan said...

get well soon.. sian budak2 ni...

ni aku kecik ati ni tak pakai signature aku buat. tak pandai ambik hati aku langsung ko ni odz. ok lah aku nak gi kecik hati dulu.

Mrs Amri said...

get well soon...double AD...

Maya said...

lah siannya...
get well soon..

miesyamomei said...

get well soon my cutie nephew n niece

rina said...

wan : kat mak budak tak sian ke...

azie : a'alah... AD... sedondon gitu

maya : kan sian dorang

syamimi : mak2 dorang pn cutie gak umie

kaezrin said...

alahai kesian betul bila tgk budak2 ni sakit..gte well soon AD2

iamja said...

Baru aku pasan ada double AD. Get well soon yer..

 

Blog Template by YummyLolly.com