Pages

Thursday, March 26, 2009

Rahsia Di Sebaliknya

Terasa nak buat tag yang diberikan oleh Hajjah kita nan sorang ni.

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
Ya Saya. Yup... saya akan ceritakan semua kisah yang berkaitan dengan saya tak kira apa benda sekali pun.

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
rina-san.blogspot.com. sempena saya bekerja dengan co jepun walaupun sepatah haram saya tak pandai cakap. rugi betulkan. nak belajarlah.

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
bebas sebebasnya.

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
buat masa sekarang tak pernah terlintas di fikiran nak tutup blog ini. lagi sayang adalah.

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
Elin ni seorang yang giler. Giler handbag, giler shopping, giler berjalan, giler membaca, giler kasut, giler BF anak dia, gilerkan anak2 dia, giler mkn dan memang gilerlah minah ni.

6) Next tag?
tanak tag sapa2 boleh.







3 comments:

kaezrin said...

aku mmg giller..aku mmg giller to the extreme kan..ko suka tak kawan ngan aku..kakakakakak

rina dtg esok kan????

kaezrin said...

btw fes time ko panggil aku hajjah..terus aku duduk sopan santun ari ni dgn tudung aku ala2 ustazah and baju kurung cotton baru warna putih suci...:P

rina said...

elin : ko mmg diva giler elin... kalu aku x giler maybe aku x kawan ngan ko kot. tp sbb aku pn giler tu psl aku suka kawan ngan ko. muahahaha. cuma aku giler berangan jelah. yg penting... gilerkan.

poyo saje jer nk bgtau pakai bj kurung baru... jeles aku...

 

Blog Template by YummyLolly.com