Pages

Friday, March 20, 2009

Pengidaman sudah berakhir

Lepas ni kalau 'beranak' pun... anak yang bakal lahir takkan meleleh dah air liur.



Kotiaw goreng Doli sudah pun berjaya mengisi perut kami yang kelaparan. Berbaloi walaupun terpaksa tunggu agak lama untuk hidangan yang kami pesan sampai. Saya jugak telah memesan air barley seperti yang direkemenkan oleh anak jati Tepen. Memang macam tu ke hari2 pelanggan kat Doli, Ja... tak sempat 1-2 langkah bangun dah ada orang chop tempat.



Nasib baiklah kami tak rancang untuk singgah pada esok hari sebab Jumaat kedai Doli tutup.


Balik dari Penang nanti... Mee Banjir di Kuala Sepetang pulak akan kami cuba... ini pulak idaman cik abang saya.




9 comments:

Maya said...

wah syoknya ketiau doli...

bila nak beranak? eh, makan ketiau doli buleh beranak eh?

iamja said...

akhirnya.

yer rina... mmg camtu nk mkn kotiaw doli. sampaiu mlm camtu. kene tunggu,

kaezrin said...

mmg syok kueytioq doli..

aku pun setiap kali ke tara mesti masuk tepen utk makan kat doli..kakakakak

Ibu Ayra said...

mcm rancangan warung kita ja....

- tety - said...

penang stay kt mane??
g bkt bendera ke??

rina said...

maya : ko x tau ke... nak aku tapaukan hantar kopil ke kotiaw doli

ja : a'a kt luar kedai berderet org duk tunggu nk duduk

elin : balik nanti pn ingat nk suh nasrun singgah tepen lg

zz : yup aritu masuk dlm warung kita...

tety : stay kat cititel. ni duk tunggu nak naik bukit benderalah. kuar makan jap sbb kol 3.45 tiket.

mamalong said...

alahai ruginya aritu dr PB masuk tol taiping,kalu x blh singgah pekena kuetiow doli.citer pasal bab2 makan ni terlior gue.tp xpe...warung kita punya pasal teringin nk mkn nasi lemak sebelah penjara melaka n cendol kt bgn merah melaka.bila blh ajak abelong g ni.dionya dok nk g CH plk cuti good friday ni.st mary cuti.jom kita pakat g CH

iamja said...

Aku dah slamat mkn kotiaw doli smalam. Pueh hati.

mimielola said...

Doli kueyteow tuh? Dulu I pegi, manjang tutup (tatau bila dia bukak).

Pastu, masa 1st time dgr kedai ni, I ingat DOLLY.

 

Blog Template by YummyLolly.com