Pages

Wednesday, March 04, 2009

Merah Pipi Awak

Antara alat mekap yang saya pakai hari2 selain benda yang oles kat bibir... lip gloss dan lipstik. Benda2 lain memang saya tak pakai. Tapi ada satu zaman... saya terajin sikit... lalu mata saya berkaler2 dengan eyeshadow.

Dulu inilah yang saya sapu kat pipi gebu tembam saya ni. Tapi bukan colour ni lah. Tapi nampak macam sama. Nanti saya suruh Tety cek sebab blusher ni dah menjadi hak milik dia. Belum separuh pun saya tenyeh tapi sebab saya dah jatuh cinta dengan yang lain... maka terabailah yang ni untuk jangka masa yang panjang. Jadi untuk tidak merugikan benda ni... saya nak bagi Klong tapi dia cakap dia tak pakai... Tety berbesar hati nak... bagi dia jelah. Ok tak colour tu dengan pipi gebu mu...




Inilah yang menjadi jantung hati pipi saya sekarang. Saya sungguh tergoda sekali dengan keberkesannya.





Memang tidak menghampakan.

10 comments:

wan said...

patutlah pipi ranum skang.. aummm

s.i.k.u.d.u.s said...

spi skang mak tak bli2 hanye kerana mac mak tak abis2...

rina said...

wan : mu tulis ranum aku duk terbayang2 jambu batu. adoiii terliur nk mkn jambu batu bijik kaler merah hat kecik2. sedappp.

lin : aku sbb dh tirgoda... so MAC baru pakai x sampai separuh pn pejam mata jelah.

- tety - said...

posie ni la eh mu sajes kt hajar arituh??

rs mcm lg terang sket hk mu tuh.. babtu kena mix ngn esti... skang dk pakai mek + esti... ikut mana aku suka... huhuhu ntah bila nk habes pun x tau nih... dah boring aku, pakai x abes2... hahahha

rina said...

yup... posie ni lah... mac tu aritu syamimi nak tapi dia xde mai kl... so mu jelah aku kasi. kalu mu nk kasi dia pun boleh gak. baru ada alasan nanti nk beli lain. hahaha

Maya said...

yg ni kalau tak abes bg kat aku plak... aku nak try..

ehhehehhehe...

wan said...

maya ko ingat ko gelak panjang2 ko dapat ke... aku book dulu tau.. dah tak yah gelak panjang2... muahahahahahaha

ok aku busan.. 5 minit tadi kata nak tutup pc tapi ronda sat blog mjs.

rina said...

maya & wan : koang kena berebut ngan meklah sebab dia pn chop gak...

Maya said...

oh nak kene lawan gelak sape paling panjang ke?
muahahahahahahahahahahahhahahahah...

ok mek kecik lagi.. takleh pakai mekap.. mama tak kasik..

pass.. saya dah menang berebut dengan wan & mek

miesyamomei said...

mie ado oyak mie nok ko???hahha..lupe la i...bilo ms la nok tenyeh mac 2 d pp gebu ku ini

 

Blog Template by YummyLolly.com