Pages

Monday, August 03, 2009

jom raya...

auni dami.a dah boleh raya... walaupun nanti dia tak puasa. baju dan manik-manik adalah hasil kerastangan maknya. walaupun dalam keadaan terketar2 dan masih belajar perlahan2, berjaya jugak menghasilkannya walaupun hasilnya masih kurang memberangsangkan.

10 comments:

KV said...

hehe..td dh tgk kt fb. Comel la auni baju raya siap bermanik bagai.

ja said...

cun la beb...

- tety - said...

cunsss... nti aku pun nk merajinssskan diri gak la jahit2 manik nih... kalo ler rajins... hahahha

- tety - said...

kes jeles tgk bj mek meriah... bj ateh kosong budusss jek nih...

rina said...

kv : mu buatlah utk dina plak.

ja : secun tukang jahit diakan. hahaha.

tety : mmg kalah ler ateh dia kalau bj plain bodo.

lyein said...

aku jahit manik bj sendiri dh bangan nk anto kt org ni...

tp bj anak dara blehler rajin nk wat..tiru erk..heheeheh

Maya said...

wah.. cantik..
buat kat i satu..

Wan said...

mmg cungg lah.. (ayat-ayat cinta.. eh ayat-ayat bodek nak suruh mu jahit so.. walau tau takper mmg tak makan nye bodekan) hahaha

miesyamomei said...

wah....cuns la bj auni...jeles ni..tapi xpe...baju 1st raye dh soh kak hair jait manik...so...umie xkan kalah ngn auni.hahahaha

rina said...

lin : sila2...

maya : kosserlah i nk layan u

wan : i tak makan bodek... i mkn nasi

syamimi : jeleslah tu...

 

Blog Template by YummyLolly.com