Pages

Tuesday, July 14, 2009

hasil tuaian saya

akhirnya setelah berhempas pulas... dan beberapa kali aktiviti menetas dijalankan. akhirnya siaplah baju kurung raya untuk anak dara saya.

sayakan tak pernah terfikir yang mana suatu hari saya akan buat baju kurung untuk dipakai oleh anak saya. sedikit pun tak pernah terdetik.

next project... baju melayu anak teruna saya pulak.

12 comments:

kaezrin said...

cayalah babe....lps nih boleh jahit baju aku lak...aku jadi permanent member ..

rina said...

kosser jer ko nyah...

CY3.5 said...

agak2 kos tempah baju melayu 3 orang anak teruna bpa RM? ngeee..

rina said...

muahahaha... lagi 3thn baru tempahan dibukak.

Maya said...

ok. lagi 3 tahun i tuntut yer..

ja said...

peh.. baju MELAYU beb.. harus aku berjinak2 menjahit. Tapi lepas 3 thn baru leh berguru ngan ko...

rina said...

maya : aikkkk... ko tu pangkat tok guru. aku awal2 dah tolak.

ja : skang pn dh boleh berguru sikit2 dh. takpun ko berguru dengan tok guru aku nak... hahaha. aku nk buat bj melayu johor jer... cekak musang no no no

Aiza Azril said...

cantik sangat!

CY3.5 said...

rina-san,
i mmg nak melayu johor je.. ngeeee..

rina said...

kc : tu belom tgk yg betul2 punya... lagilah kc akan ckp 'cantik sangat'. hahaha.

cik yan : haipppp...

mamalong said...

agak2 boleh dok jahit ko anak dara sentul lak?

rina said...

ler... kan dh g jahit bj yasmin.

 

Blog Template by YummyLolly.com