Pages

Friday, August 07, 2009

bulan puasa makin hampir...

maka... jomlah kita bertukar langsir. asyik duk mengecat rumah orang jer... nak jugak mengecat rumah sendirikan...

dengan bantuan interior designer tersohor eri.c leon.g maya... berjaya jugak akhirnya. sambil2 tu saya turut belajar coding mencoding. oh ya... cik maya kita ni ada buat program art attack untuk kanak2 yang berumur 2-7 tahun... untuk mengasuh bakat seni dalam jiwa anak2. jangan lupa daftarkan anak2 anda dengan kadar segera. lambat nanti takut habis ditempah.

8 comments:

Maia said...

muahahahahhaha...
hampeh ko..

MS said...

ha ha,saya pergi melawat ke sana rasa cam nak tolong gugur jantung

cysev3n said...

vavava.. ni mmg sakan nak posa ni.. hihihi

rina said...

maya : padan muka ko... muahahhaa

anna : hahaha.

cik yan : sbb poso last year dh setel semua... ni yg sakan

Maia said...

haha...
mekasih mama adib..
tolong gugurkan jantung..

kaezrin said...

amboi rumah baru jugak dier...lawa..:)

rina said...

maya : aku tolong kutip jantung2 yang gugur... nanti aku antar kt ko.

elin : terliur tgk ko berlangsir baru etek...

iamja77 said...

tula.. aku ingat keluar pink. tiba2 nampak langsir baru. cun la..

 

Blog Template by YummyLolly.com