Pages

Thursday, August 27, 2009

tak lengkap hidup blog tanpa gambar

sekarang versi bergambar pulak...


memang terangkat.

6 comments:

Maya said...

huh.. memang terangkatlah.. patutlah aku terangkat-angkat bila tengok gambar ni...

baru nak tanya ape bende yang hitam tu.. takkan ade kayu manis kat situ.. tengok gambar besar baru nampak itu daun limau purut... hehe

rina said...

muahahaha... kasi feel tomyam.

Wan said...

aku pun sama, ingat sweet skin wood. Aku harap kedai jelah buleh makan, asal ckp nak masak tomyam tok laki juih.. sabar jelah.. cakap kari ke, masak lemak ke, baru on.. teringin pulak nok makang toyang

rina said...

ooo ih tak suka ek... terbalik ngan nasrun. dia x suka kuah lemak ni. tp kari dia ok lg... aku plak malas nk masak lauk bersantan ni.

- tety - said...

tetiba jek rs lapar..... adeihhhh

huhu aku lak makan jek apa yg ada kt umah... hahhaha lg hampess kan...

smalam balik keja sempat la wt karipap... sempat wt 2 3 4 5 ketui jek pun... huhuhu

rina said...

kalu tau ado karipap... aku singgoh tib

 

Blog Template by YummyLolly.com