Pages

Sunday, August 09, 2009

skodeng dari jauh

malas nak singgah ambik lagi padahal takde duit nak pegi ambik dan takde kenduri nak dihadiri maka... biar jelah dia dipamerkan di situ buat sementara waktu. kedai jahit tu betul2 depan rumah saya.



kalau kerajinan mengizinkan... saya akan jahit manik di lengan dan leher baju tersebut.

10 comments:

miesyamomei said...

bj mano hok kna???

rina said...

agak2... hehehe

lyein said...

yg 2 tone kaler

rina said...

yezza... betul telekan anda.

Hana said...

jejaga, lama sgt kat situ kena matahari bleh pudar. tak raya kang nnt! hehe

rina said...

eeeiiii kamu memang jahat. tapi takpe... yg ni raya ke 2 or 3 kot.

lady D said...

salam singgah....
http://ladyd-store.blogspot.com

miesyamomei said...

cop2...kna nye clr tidok clr len...color 2 ko???

Wan said...

sekali tengok jer dah tau dah baju mana baju mu odz

rina said...

lady d : salam. nanti saya jenguk 'rumah' awak...

syamimi : tulah... rasa lg lawa dok. tu 1st time tgk jd musykil

wan : aku tau mu mesti teka kaler putihkan. hehehe

 

Blog Template by YummyLolly.com