Pages

Monday, August 10, 2009

pujiankritikan ikhlas dari anak teruna

di hening pagi tadi...

mama pakai baju macam orang miskinlah.

terkedu maknya dikritik sedemikian rupa. lasernya mulut ko bang.

naper macam orang miskin plak. cantik apa baju ni.
macam orang miskinlah ma...

inilah baju orang miskin yang diperkatakan oleh anak teruna saya.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


woweerina : perangai anak teruna saya ni sebijik macam perangai bapaknya. kalau kasi kritikan memang takde bertapis. awal2 dulu memang mau cari gaduh ler. tapi sekarang... dah bersedia terima kritikan yang pedas dengan hati yang ikhlas.

13 comments:

lyein said...

biasalah..kite dh blk ke 70's punye era...aku pn ade bj2 ala2 gini..sib baik anak teruna tak pernah ckp ape2..heheeheh

Maya said...

pernah tak dia komen pakai baju macam orang kaya? hehehhe...

rina said...

lin : erkkk...

maya : yg tu susah sikit sebab mama dia memang takde selai pun bj cam org kaya. eh cop... bj org kaya camana ek. hahaha

- tety - said...

hahaha dah ler ada 2 lai bj 'org miskin' nih... Ke kalo pakai yg lg 1 die x de komen???

rina said...

hahaha. pdhal hat kaler biru lg satu aku dh pakai 2minggu lps. maybe masa tu mata dia x celik betul2 lg kot.

kaezrin said...

iutulah baju org kaya cam mana plak...

Ms Lola said...

Sabar je lah baju org miskin??!!! Hahaha

rina said...

elin : hahaha. cam ko kot...

lola : sebenarnya tatau apa maksud tersirat dia...

miesyamomei said...

hahahaha..lawak2...sakit perut i..dh la bj 2 i bekenan gak...skali bj org miskn ye adib...hahahah...sbb pattern batik la 2

mamalong said...

itu la skali skalo kena ambk pendapat anak.hehehe

rina said...

syamimi : nanti i oter kasi u satulah bj org miskin ni... nk tak.

klong : eeiiii tak sesuai tau. hahaha

miesyamomei said...

boleh2....hahaha

rina said...

nok semo dio gak...

 

Blog Template by YummyLolly.com