Pages

Tuesday, August 18, 2009

sambungan cerita raya

saya telah merajinkan diri lagi... dalam senak2 mata saya habiskan kerja2 menjahit manik di pergelangan tangan baju kurung cik mek. demi anak cinta. padahal boring tahap gaban sayang sebab manik2 yang saya gunakan untuk jahit kat leher baju aritu masih banyak lagi bakinya.

9 comments:

mom2que said...

Rina, Auni bukan jenis masuk brg dlm mulut ke? Kalau aziq abis dah tercekik ni. Dia suka masuk butang baju melayu dlm mulut. Itu nasib baik butang tu jahit kuat2.

Kalau Auni sorang2 pakai baju ni kena perati sikit. Takut bila dia ralit mmg syok masuk manik2 tu dlm mulut. Takut tertelan naya la plak..

rina said...

moli : rasa cam tak... tp tulah kena perati gak. maybe sbb girl kot... dia rasa benda cantik... so dia x kacau. hehehe

Maya said...

habis tenggelam lah auntie maya raya nanti dek kerana auni yang bergemerlapan... haih!

Wan said...

Mek tak perlu barang mah doh raya ni weii... meghelip la nanti...

noor said...

nak tanya, belajar kat mana cara nak jahit manik ni?

rina said...

maya : aunty maya nanti beraya dalam air ke...

wan : syhh diamlah... barang mah mama nk pakai

noor : hentam keromo jer noor. apa yang ada dalam pala... itulah yang saya jahit

Maya said...

iyolah dalam air..
rumah dah kene art attack..

KV said...

glemer sakan au.ni di hari raya nanti.

rina said...

maya : hahaha.

kv : xdelah sakan mano pn

 

Blog Template by YummyLolly.com