Pages

Wednesday, July 01, 2009

jom tengok lagi dan lagi dan lagi

cik mek macam biasa... di akhir2 show, dia tertidur. lena tu dia tido... tak heran sikit pun dengan bunyi2 bising ni. dah ler akhir2 cerita tu kan transformer duk berperang.


before tengok trans.former.s... isi perut dekat k.fc dulu. jadi dapatlah bu.mble b.ee dengan opti.mus prime sorang satu.


rasa nak pergi tengok lagi sekali jer.

11 comments:

- tety - said...

jom jom... ntah bila la aku nk g tgk nih... huhuhu

rina said...

jom... jom... sabtu ni. hahaha

ja said...

nasib baik dah beli tiket online. Takdelah sesak sangat ekkk.. hahhaha.

Wan said...

aku jugak cam malas nak tgk.. tapi Luqman dah request sbb kawan2 dah cerita tgk transformers.. mmg kena pegilah ni.. aku siap sedia bantal lah kot tertidor.. aku tak miant transformersss

rina said...

ja : tulah nasib baik ko tolong belikan utk aku. kalu tak memang tak pegilah. x kosser nk beratur pjg.

wan : cayalah ko takkan tertido. nak2 ko akan kagum dengan kegojesan mikaela. hahaha

miesyamomei said...

xaciii..umie xtgk2 lg...nk tgkkkk

Hana said...

bukan rasa nak tgk sekali lagi, tapi berkali-kali lagi. hehe

hari tu pegi tak bawak anas pon. anak bujang saya tak leh dengar bunyik bising tu sume. apa daa!

rina said...

syamimi : xpo... sabtu ni mesti g serbu tu.

hana : dia nangis ke...

miesyamomei said...

heee....seperti dlm plan...1st thing to do...tgk transformers

najmie said...

uuuiii..xsabarnye nk tgk ni..kat sini pon ade gak trnsformers tp yg xbestnye alih bahase jd russian..trus jd xbest.

Anonymous said...

aku pi tgk ahad lps kt tropicana city.. nekad je sbb tk dpt booking online. kol 10 dh terpacak sib baik dpt tix. irsyad lyn dlm 15min je kot pastu lena smp abih show. BEST!

-g

 

Blog Template by YummyLolly.com