Pages

Thursday, July 09, 2009

mudah-mudahan semuanya berjalan dengan lancar

sungguh besar cita2 saya.
nak buat baju kurung raya untuk anak dara
nak buat baju melayu raya untuk anak teruna
juga nak buat baju kurung raya untuk anak sedara perempuan
juga nak buat baju melayu raya untuk anak sedara lelaki

tapi saya ada sedikit mengelat...

malam tadi dah mintak tolong mak mentua potong siap2 kain baju kurung untuk anak dara dan anak sedara perempuan.

tapi saya nak lagi mengelat...

saya 'paksa' incik suami hantar mesin jahit kat rumah adik ipar saya
nak mintak tolong mak metua saya jahitkan leher baju kurung

sebab yang menjadi masalah paling besar kepada saya ialah menjahit leher baju kurung
bikin hati jadi kacau bilau.

nasib baik malam ni mak mentua dah nak balik kampung.
kalau tak... mami jahit jelah semua

6 comments:

KV said...

hahahah..eh, at least mu dh buat, aku ni belahar pun belum. Huhu

Wan said...

kalau M lagi pas je kat nasrun.. meme buleh harap sepupu jauh ku itew...

rina said...

kv : cop belahar tu gapo...

wan : memang... sepupu jauh mu itu memang akan menjadi orang harapan aku. hahaha

- tety - said...

huhu nti jahit kasik cunss eh Alang, utk Armand & Danial... hahahhaha

miesyamomei said...

ni bkn my project...tp mami nye project

rina said...

tety : adoiii

syamimi : mami x jd jahit leher... so mmg kompem made by rinalah

 

Blog Template by YummyLolly.com