Pages

Saturday, July 11, 2009

mencari sedikit ketenangan

pening kepala, loya2, rasa nak muntah, buntang biji mata... segala2nya bercampur baur. ini semua disebabkan oleh pembawakan budak sepasang kurung raya.



dalam masa hampir 3 jam kot... usaha saya hanya dicurahkan untuk menjadikan leher baju kurung menjadi sesuatu yang realiti. gilerrr. kalau orang lain kot2 dah 4 pasang baju kurung berjaya disiapkan kot.

9 comments:

Maya said...

pastu buatlah mata lalat lak..

mamalong said...

anak punya pasal...mama di lak yang tension.

miesyamomei said...

wah....bejaye gak siapkan.bravoo

Aiza Azril said...

very the sweeeeeet la i like! ala dear, kc nak jahit butang baju pun dekat sejam nak masukkan benang....heheheh lagi fail!

KV said...

aku baru beli kain dan punya lah hazab nak mengambil ukuran badan dina, Kemain marah siap pukul2 takmo. Hampeh betul minah tu. Huhu

rina said...

maya : aku buat taik mata jelah... hahaha.

klong : tapi dh siap rasa bangga ngan diri seniri plak. x penah ku sangka aku akan buat bj kurung seniri.

syamimi : pasni kna nk try buat bj kurung utk diri seniri plak. tataulah jadi lagu mano. kot2 jadi supo hunchback gapo tu hok mie oyak. muahahaha.

kc : over jer tau kc ni... hahaha. tp xpe tangan kc berseni kot lain.

kv : tayah ukur badan dia seniri... amik ukuran kt bj yg dh siap. trylah...

miesyamomei said...

hahahah...bj kawe mie 2..igt lagi deh..hahaha..jgn la.uduh ngelih

rina said...

kalu i buat x jadi camtu kot. hahaha

Wan said...

mak kagum dengan kesungguhan mu ittew... jahit utk syirah so...

 

Blog Template by YummyLolly.com