Pages

Monday, July 13, 2009

saya pun nak...

dah lama saya simpan gambar dia yang kat atas ni. sebab suka tengok. yelah orang kalau dah cantik, buat macamana pun tetap cantik jugakkan. nampak kemas jer rambut pendek macam ni.

pastu tengok pulak dia dalam kontrak cinta dengan rambut fesyen ni... lagilah membuatkan saya rasa nak potong rambut macam dia.

eh eh baru saya perasan... cincin yang dia kecoh cakap cincin tunang tu sama macam cincin tunang dia dengan harris dalam cerita kontrak cinta.

12 comments:

ja said...

haah.. sama sbb aku siap kasi tau hif aku kenan ngan cincin tuh. then kat forum pun ada orang duk citer pasal cincin itu.

tula.. cemana pun dia tetap cantik kan walaupun ramai yang tak suka dia.. aku pun tak baper suka tp kalau berlakon aku layan je..

Anonymous said...

jom potong rambut camni.. hihihi
cantik cincin tu. sukelah kalo blh dapat

-g

rina said...

ja : a'a cincin dia memang sweet dan cantikkan. dan dia pn cantik sgt2 ngan rambut pendek camtu.

g : jom...

PuteriSatu said...

a'a la...cantik kan rambut dia... akak pun tingin nak potong rambut cenggitu la...ahaks..

:: vErde+hAzizi :: said...

shes pretty tp i kureng sukeeee die ;p
camno tu???

rina said...

puteri satu : yup sesuai ngan muka diakan... u nanti trylah gak.

verde : dia ni memang pengumpul gosip2 negatif... tu ramai yang x suka dia kot. hehehe

miesyamomei said...

mie pon loni dok kene rmbt pndek.cm dio n sore lg pelakon.name ape tah.dlm 100 hari jd 2..

rina said...

dira ko... tp slalu kna panggil gia (namo dlm rona roni makaroni)...

Wan said...

rambut aku ala-ala dia la.. nak jugak tu sipi-sipi.. sama kat akar rambut je kot...

- tety - said...

huhu pasnih ramai la ada cincin lurve tuh... cunsss...

rina.. bukan ke rambut mu dah pendek??

rina said...

wan : aku ingat sama kat rambut bercabang. hahaha.

tety : rasa cam dh pjg dh 2 inci...

miesyamomei said...

a'a dira..kene raso.tp kalo ptg rmbt gak kena straight len r

 

Blog Template by YummyLolly.com