Pages

Friday, July 03, 2009

cakar ayam

seingat sayalah... tulisan saya masa baya2 anak teruna saya pun takdelah secun dan sekemas ini. tapi ada jugak masa tulisan dia jadi macam tulisan cakar ayam. kalau time tu memang sebijik tulisan saya kot.



seingat saya jugak... darjah satu dulu belum belajar lagi rasanya simpulan bahasa.

7 comments:

Aiza Azril said...

Cantik giler tulisan adib ok..ngalah tulisan aunty kc sendirik camnih..hehehe! Haah la dah ada ke belajar simpulan bhasa eh darjah 1 ?

mamalong said...

darjah satu zaman millenium,katakan.

Maya said...

siap ade awan larat tu..

awan2 ni akak belajar mase sekolah menengah je.. tu pun buat mase nak pekse je...

ja said...

Waa.. siap mengawankan tajuk SIMPULAN BAHASA itu beb.

Cantik tuh tulisan Adib sebagai budak darjah 1 dan paling best seorang LELAKI.

Anonymous said...

tulisan auntie skarang ni pun tak terlawan dgn tulisan adib.. ini tidak adill

Anonymous said...

ye betul, cantik tulisan adib irfan.
setuju doang blajar advance skang. bersedia utk menjawap soalan2 yg adv jugee..

-g

rina said...

kc : mcm2 'silibus' doang belajar skangkan.

klong : pemikiran pn milenium... haru jadinya.

akak maya : kira 5thn lpslah akak masuk sek men. kan.

ja : jgn puji lebih2... sebab ada jgk tulisan dia betul2 cakar ayam.

auntie wan : tp auntie teror design cuppies... itu yang penting.

g : soalan2 yang advance itulah yang mencabar minda mak dia.

 

Blog Template by YummyLolly.com