Pages

Tuesday, July 28, 2009

putih gebus macam kapas

geram giler tengok si gebus adam mi.khail ni. dah ler mata bulat. nak2 lagi bila terkena flash camera. mata kak wanie incik suami cakap. baik jer kalau nak banding dengan kakak dan abang dia yang mana langsung tak boleh dipegang oleh orang lain. nak dengar dia nangis pun susah.

1st time alang tengok dia secara live. muka memang sebijik muka kak amalin.

9 comments:

Ibu Ayra said...

bolat sungguh mata dia...

- tety - said...

bejurus Adam nih....
nti raya kompem leh geng ngn Abang Hafiy & Abang Armand jenjalan... huhuhu tp kalo tgk skang nih, mcm Armand & Adam + -jek...

mamalong said...

meme suka tgk kulit dia.putih mulus gebus jer tanpa ada tanda2 pun

hanis said...

comeii
putihgebumatabulat

miesyamomei said...

matenye sungguh bolat.sgt jeles

Wan said...

dah la putis dan gebus, mata pulak bulat, badan pun sedap. Sabirr wan. Belum time nak berbaby lagi hehe

CiKaYu said...

memang gebu..
salam kenal..exchange link ya!!

KV said...

bulat nya mata!!

rina said...

zz : memang bulat 'senoti'

tety : tulah psl... dh ler siap boleh merangkak lg.

klong : tulah... licin 'lemu'

hanis : complete set ek. hehehe

syamimi : nok mata bulat ko umienya...

wan : apa salahnya buat pelan2...

cik ayu : salam kenal gak. sila2

kv : bulat gotekan...

 

Blog Template by YummyLolly.com