Pages

Monday, July 20, 2009

pok amai2 belalang kupu2

tepuk biar pandai...
mama upah susu...

tapi kenapa semenjak 2 menjak ni au.ni dam.ia kurang hisap susu
adakah sebab dia dah makin besar...
atau adakah sebab bertukar susu...

kadang2 dalam sehari waktu siang
sebotol susu jer dia minum iaitu 6 to 8oz.
nak kata dia makan banyak benda2 lain... tak jugak.

sekarang ni makin panjang akal dia... makin banyak celoteh dia.
dah tak boleh nak suruh dia makan banyak2.
nanti dia cakap... nyar atan itit2 jer... atit eyut atan anyak2

10 comments:

Wan said...

mek ni mesti kut mama diet kot? jgn mek, tungguuu...

mamalong said...

dio isap susu gapo loni?

Anonymous said...

baby pon ikut nyarap ek.. hhehe

g

rina said...

wan : damia ckp kosser jer dia nk diet2 ni.

klong : nespray 1+ loni

g : peneman dia tgk tv sbb mama malas nk layan. hahaha

miesyamomei said...

dio xse mkn byk2 tkt perot jd cm mamam dio

rina said...

umie : ingat nok pos bj kain pelikat doh pete ni... x jadilah. hahaha

- tety - said...

leh geng ngn armand... makin kureng minum susu... tp armand makannnn banyak!

mom2que said...

tak mkn byk tp debab, so takpe la. mcm aziq minum sikit punya byk, tp keding jek, tensi tau.

Aziq pun kalau tanak makan ckp sakit perut. Sikit2 alasan sakit perut isk isk geramm. Tapi tak tau la kot mmg yer sakit perut.

rina said...

tety : tulah... mamat tu byk mkn tp keding. gen abang byk mempengaruhi dia.

moli : ooo ur boys pn sama ek. mcm2kan peel doang. nk kasi makan pun susah.

idyavie said...

Salam...nice blog...salam kunjung ke idyavie.blogspot.com & register as my follower TQ

 

Blog Template by YummyLolly.com