Pages

Thursday, July 16, 2009

kalau jadilah...

dinner malam ni dengan pulut durian. requested by cik mek a.uni dam.ia. hari2 time balik akan lalu depan khemah orang jual durian. hari2lah dia jugak dia cakap nak durian. mama dia pun terliur jugak sebab semalam dapat sms dari orang b.b.sen.tul ajak makan pulut durian.

perbualan petang semalam.

AD : nyar nak uyan.
M : nanti mama suruh papa beli.
AD : naper uyuh papa eli. mama elilah.
M : durian tu berat. papa kuat. nanti papa belikan.
AD : nyar nak atan itit2 jer. tanak anyak2. atit eyut atan anyak2.

macam2 dah celoteh anak dara nan sorang ni. kadang2 letih nak melayan.

8 comments:

Mama 3H said...

wahh pandai dah tu cik mek buat ayat ye..ermm...haikal lom lg..baru2 patah perkataan je yg pandai

WAJAH-WAJAH KESAYANGAN said...

hmmm sensitif betul la kalo bab2 pulut doyan nih..rasa terliur jer..macam nak makan pulut doyan mlm ni tapi kan saya nak makan nasik jugak mana satu ehh..

Anonymous said...

heee elatttt.. ame cam icaddd.
jom geder2 mkn pulut durian...

kalo jd wat, tepek sini ye puan ngan resepi skali.

-g

rina said...

linda : pjglah jgk dia dh boleh buat ayat... tp bahasa german jelah. ada nasib baik boleh paham... nasib tak baik... jwb oooo jelah.

lily : dan ini kamu punya pasal gaklah... oyak make pulut doyan.

g : ai paf icad... ya allah g pulut doyan sonang yg amat. tataulah ko penah mkn ke tak. ni style aku mknlah. tanak pulut. santan buh sikit garam. nk mkn buh pulut, santan, gula or gula melaka dan sudah semestinya durian. terus ngap...

mamalong said...

orang b.b.sentul makan pulut durian lg arini.besttttt

rina said...

cait... x aci sungguh. lenkali nk buat... buatlah wiken.

Mrs Amri said...

first time makan pulot durian last week time balik kelate. Mil tanak pulot then makan ngan santan, gula melaka dan durian la of course kan.

Sedap gilerrr..huhuhu...tp xleh makan bebanyak sekali mkn sebab pulot kan..so cam muak seket..

rina said...

azie : yup memang muak sebab pulut + santan. mil ko sama ngan ayah aku... suka mkn ngan gula melaka. aku sbb malas nk racik halus2 tu mkn ngan gula biasa jer.

 

Blog Template by YummyLolly.com