Pages

Wednesday, July 01, 2009

mama dah nyanyuk

tak pasal2 semalam adi.b ir.fan terpaksa emergency leave untuk sekolah kebangsaan. ini semua gara2 mama terlupa nak ambik uniform sekolah dari dalam kereta ke nursery.

apa punya nyanyuk tataulah. padahal dah 6 bulan buat kerja angkut-mengangkut beg2 dan baju sekolah ni dan tidak ketinggalan mengangkut au.ni damia yang tidur dari rumah sampailah ke nursery. minah tu kalau tidur memang tak kisah apa dah.

petang semalam pot pet pot pet adi.b ir.fan 'marah' mamanya.

5 comments:

Maya said...

kekeke...
tak dapat bayangkan adib potpet kat mamanya...
mesti bunyinya same macam mamanya potpet potpet kan....

miesyamomei said...

hahaha....salu mama je dk marah boy..ari ni boy bls dndam

- tety - said...

dah boy kena EL smalam... :p

kaezrin said...

chop...tudung kita sama....aku pakai dtg opis ari ni...

rina said...

maya : adib pot pet nampak cute. mama pot pet... seniri mau ingatlah.

syamimi : tp tu pn xleh nk over2 sgt. nati x pasal2 kena balik jale kaki.

tety : dah ler x sonok EL duk nursery. ramai kanak2 ribena jer... geng2 dia seme g sekolah.

elin : oo ko pn ada gak ek. hi5

 

Blog Template by YummyLolly.com