Pages

Friday, July 17, 2009

memang jadi...

pulut dimasak + santan dimasak sekejap dan campur dengan sedikit garam + gula sesedap rasa + durian seberapa banyak ulas yang termampu = kenikmatan yang tidak terkata.

11 comments:

Anonymous said...

meleleh air mata tgk = menggiurkan


-g

flowerella said...

waahhhhhhhhhhhhhhhhh sungguhhh lazaattttt... tolonnnnn....

rina said...

g : meh ler g dtg beringin. pulut ada lg, santan ada dan doyan ada jgk lagi...

nong : memang lazat... mlm nanti mesti makan... hehehe

kaezrin said...

oh tidakkk nih projek utama minggu ini

ja said...

semalam aku nampak durian.. tingat kat ko.

aku tanya ryan.. tuh buat apa.. tu buah tajam.

rina said...

elin : wajibbb...

ja : wah ingat durian ingat aku... ni mesti mama x penah beli durian lg ni.

miesyamomei said...

xabes2 pulut duyan...gile duyan tol la kakak ku sorg ni..adoiii

Ibu Ayra said...

k.na, cik mek pakai saiz apa... 5 ke? ada rasanya saiz tu...

rina said...

syamimi : tp loni kurang minat doh sikit ngan duye... cam smlm buleh mkn 10 ulas jer. hehehe.

zz : mlm ni kna ukur kaki dia..

Ibu Ayra said...

ok, then sms me saiz dia... kalau xde my fon no., mtk kat k.long intan...

Wan said...

aku dah makan tu hari, tgk gambar tetiba terasa nak makan lagi.. my pebret...

 

Blog Template by YummyLolly.com