Pages

Wednesday, July 08, 2009

uwaaaa...

pagi2 buta benda ni buat saya menangis... sangat touching.



cantikkan anak dara m.j ni.


woweerina : saya EL hari in. takde air kat rumah. dah ler tak kasi notis. stok air dalam bekas air tu pun hanya ada 10L ke berapa tu ek... cukup untuk buat benda2 penting jer. tension.

9 comments:

Sally said...

Macam tu kena mandi style P. Ramlee la.

ja said...

ko tak tadah air mata ker?
Uwaa.. aku sedih gak nie. tak sempat tgk pun.. malam nie nak tengok ulangan kat 8TV.

- tety - said...

huhu pogy ada compilation CD lagu tuh x silap aku... mamat tuh, tiap kali balik, kompem ada wt balik cd baru... huhuhu tu psl danial pun suka layan lagu2 indon nih...

:: vErde+hAzizi :: said...

huwaaaaa...i nangis tak hengat mase nie!!!
so pure n innocent...
her last word for daddy MJ so simple yet meaningful!

mamalong said...

patut la ada kat nagoya td

ummizz said...

so heartbroken.. masa ni aku terus nangis..pkl 3 pagi dah masa tu.

Wan said...

aku baru je tengok tadi sambil menjahit. Nangis gak seposen time anak dia ni. Anak dia sangat gojes..

rina said...

sally : sangat2 betul. hehehe.

ja : aku srok srek jer. kalau tadah pn syokkan... bleh wat mandi.

tety : burn ko aku 1cd lagu2 indon. syok plak layan.

verde : memang sampai skang pn kalau tgk mesti rasa sebak jer.

klong : lepas antar adib... apalgi, panjangkan langkah ler. dh alang2 keluarkan.

has : wah tudia... sanggup tu ko tunggu.

wan : yup anak2 Mj sungguh cun melecun.

haNajuNia said...

slm knal, anyway, anak mj mmg sgt cantik and her last words for her daddy sgt touchg..mmg menangis ms tgk tuh..but tiga2 anak mj mmg sgt tenang...kcuali ms paris buat ucapan, bru menangis...

 

Blog Template by YummyLolly.com