Pages

Thursday, June 04, 2009

the making of term.inator salv.atio.n


apa abang buat dia nak buat.
dia dah ler belum habis khatam lagi.
sekali buat terus tergolek doglah.
tak sangka kc sempat snap aksi stunt ini.

merah2 pipi cik mek ni dibuatnya.
tak payah dah sibuk nak pakai po.sie tin.t mama
woweerina : kc, cd dan gambar telah sampai sampai. thanks a lot. oh ya... lawalah tulisan kc.

8 comments:

Maya said...

hahahahahhaha...
comel..

sib baik awak takde pape mek..
risau tengok gambar tengah cam ni..
padahal kalau tengok live taklaa risau sangat pun (agaknya)...

rina said...

maya : tgk live lg saspens sbb siap dengar sound efek lg... sib baik dia tak nangis... eh ke nangis eh...

- tety - said...

huhuh ganassssss mek...

Maya said...

o ye ke?
memang sah saspen lah tu...

najmie said...

mak ai mek..ni terminatorr pon tkut nak wat..terer2

Hana said...

mak aii, cik mek. sib baik takpe pape berlaku, risau tang leher tu je...

Aiza Azril said...

hikhik....cute ke tulisan kc?? ala -ala budak darjah enam ada la kot eh...hehehehe!

MN said...

huishhh..sib baik takde pape ek?

 

Blog Template by YummyLolly.com