Pages

Monday, June 29, 2009

happy birthday to you...

hitam, putih dan biru tema kali ini.

setiap ahad ada jer birthday party yang dihadiri oleh kami sekeluarga
start dari ahad 2 minggu lepas, armand sampai sekarang duk meroyan tunggu gambar2
ahad semalam elman
ahad minggu depan dhia dan danish.



woweerina : gaun cik mek hasil kreatif dari orang tu... ala2 dah nak merajuk dah orang tu sebab tak pernah nampak cik mek bergaun hitam putih di tepek di mana2. bunga sebesar alam atas kepala cik mek sudah semestinya hasil kerastangan mak dia.

5 comments:

ja said...

wah.. shining2 gambarnya gitu. Gorjes la mek.

lyein said...

ala tomeinye...next week agak2 wat sepit putihler kan?? heeheheh

rina said...

ja : ala2 angel baru turun dr langitkan. hahaha.

lin : ahad ni bleh gunapakai yg ni gak. sebab putihkan.

yaya said...

memang best gi birthday party! bukan anak jek yg suka, mama pun tutut gembira...

- tety - said...

meriah.... sokmo g jenjalan carik makan la.... hehehe

 

Blog Template by YummyLolly.com