Pages

Monday, June 22, 2009

inilah dia mangsa yang terlibat

inilah baju yang dihujani dengan air milo 'o' ais saya.



simplekan saya pakai baju datang ofis.
sehelai tshirt yang bodo2.

sebab meronta2 nak pakai tudung baru.


dan saya takde baju putih atau baju biru yang boleh disedondonkan dengan tudung baru.
maka seya belasah jelah pakai tshist.
selalu tshirt hanyalah dipakai pada hari jumaat yang mana ramai orang bergaya dengan baju kurung ler kebaya ler.

11 comments:

[M.u.N.E.y] said...

naseb tak terrembat tudung ni..klau tk sedondon jer....huhuhuhu

rina said...

xpo... sorang pakai pjaya. sorang pakai area klcc ni.

ja said...

harap2 lepas dikloroxkan baju putis itu hilanglah ekk.. aku ada kes kena tertumpah milo takleh hilang kesannya. oo itu baju anak teruna aku lah.

Wan said...

dah tu baju biru kat dalam tu mano mari? meriah tudung arialin ko skang.. i like... i like...

miesyamomei said...

okey je paka ngn inner n cardigan 2...mujur ade cardigan itam..

KV said...

best nya opis mu rina leh pakai cenggitu. Huhu. Mcm nak gi jalan2 jek.

rina said...

ja : tulah td linda ckp kalu kesan air milo susah mau tanggal. nanti ku cubalah balik nanti. tgk boleh ilang ke tak. x boleh ilang kalu... bye2 jelah.

wan : baru biru tu inner konzz.

syamimi : tulah sib baik arini pakai ngan suar itam. kot2 pakai ngan suar pink ke oren ke pepel adoiii. eh eh i xde suar kaler2 camtu. muahahaha.

kv : jumaat kalu aku pakai jeans & tshirt jer.

yaya said...

saya pun tak pakai baju kurung/kebaya gi kerja ari jumaat.... :)

rina said...

hi5 yaya...

Anonymous said...

tu la kang dah cakap pakai baju lenkali kena ikut kaler baju..hhehhe:p

Anonymous said...

ish kaler baju lak ...air tu kena ikut kaler baju..:p

 

Blog Template by YummyLolly.com