Pages

Sunday, June 14, 2009

Bling Bling Blink Blink

jumaat lepas jem memang amat hebat.
dari ofis di jalan p.ram.lee nak keluar ke jalan t.un raza.k melalui jalan yap k.wan se.ng sahaja memakan masa selama 1 jam.
walaupun kalau dikira dengan km hanyalah tak sampai 2km.

setiap masa saya duk jeling dengan lampu aladdin tu.
setiap saat jugak saya rasa nak tutup enjin bila kereta tak bergerak.
setiap detik jugak saya rasa nak offkan aircond, tapi tak boleh sebab kat luar hujan lebatlah pulak.

kononnya nak kasi minyak tak habislah.walaupun incik suami bagitau boleh lagi untuk 50km.

dalam masa terperangkap dalam jem tu... konon nak berhenti isi minyak di pet.ronas jalan kg bar.u. tapi bila dapat memboloskan diri masuk jalan t.un ra.zak

aikkk
jalan sungguh lengang sekali.
teruskan jelah perjalanan.

sebelum berhenti isi minyak di sh.ell jalan p.ahang
singgah dulu beli bi.gmac dan valuemea.l untuk anak2 di mc.d sebelah stesen minyak
ni gara2 terliur entry ML alah dah tak boleh nak linkkan. dia dah masukkan entry tu dalam wardrobe


memang kecut perut kalau lampu aladdin duk bernyala tak henti2 ni.

4 comments:

Ms Lola said...

I dah tepu dah dgn Big Mac :P

MN said...

hishh..samalah. kalo dah keluar lampu aladdin tu cuak jer rasa.

Maya said...

saya biase ngan lampu kelip2 tu.. sebab selalunya kalau lampu kelip2 baru pi isi minyak. dan ya betul.. saya pernah pakai sampai 40++ km dengan lampu berkelip... sebab terlupa nak isi minyak bila lampu dah kelip..

merasalah kan sbb stesen minyak jauh dari rumah.. odw pi keje esoknya baru singgah stesen minyak..

rina said...

ML : teringin lagi ni tapi tulah mesti x boleh nk makan sekali gus. selalu mkn big mac half2.

MN : kan... ngeri rasanya.

maya : aku selalu kena marah ngan tok laki sbb selalu jer buat2 tak perasan minyak dh nak habis ni.

 

Blog Template by YummyLolly.com