Pages

Wednesday, September 09, 2009

sehari selembar benang, lama-lama jadi...

nampak tak apa yang telah saya kerjakan dengan benang berwarna merah itu...

masih dalam proses bertatih2 lagi saya ni. terima kasih pada adik ipar saya yang sudi memberi tunjuk ajar.

9 comments:

Umi Nawfal said...

ei.. cantiknyeee.. buatkn kat baju kite boleh..?

ja said...

cayalah rina.. sungguh kemas..

Maya said...

nampak.. nampak..

kek coklat mata lalat..

rina said...

umi nawfal : gelak jer boleh. hehehe. x berani nk buat utk org... gigil2 rasanya

ja : blom cukup kemas lagi ja. tu kira 1st time buatlah

maya : yummy tau...

Wan said...

phew cayalah odzz.. ni hasil dari mata yg sakit dan mata yg sihat kan...

kaezrin said...

hang mmg gigih...aku kagummm

rina said...

wan : eh mata lalat ni pejam mata pun boleh buat tau. giler poyo statementkan. hahaha. tp betul senang sgt2.

elin : senang jer beb... ko masuk jarum... pintal baper tebal ko nak... siap... ulang benda sama sampai sudah

- tety - said...

makin meriahla baju mek!!!
dulu aku blajar ngn k.more... skang dah x igt cemana nk wt mata lalat nih...

rina said...

sabtu ni aku ajar mu... hehehe

 

Blog Template by YummyLolly.com