Pages

Wednesday, September 09, 2009

saya rajin...

maka saya telah 'membuat' biskut ini. nama lupalah pulak tapi rasanya sungguh sedap sekali. saya memang 'mintak resepi' yang ada almond tapi tak nak almond london. ada almond yang dihancurkan bersama tepung. dicurahkan bahagian atasnya dengan coklat. dan akhir sekali ditaburkan dengan kelapa kering yang sungguh rangup. maka... akan ada 'pembakaran' biskut kali kedua.

15 comments:

Mama 3H said...

terliur aku tgk sekut ni

rina said...

memang sedap (tekak akulah). nk ke... meh amik 2-3bijik wat balik bukak.

CY3.5 said...

bley hantar kt UBN tower? ngeeee..

rina said...

hahaha... boleh2. cepat bukak tingkap nk rentang tali ni...

Zety Zin said...

menarik betul biskut nih

s.y.a.m.i.m.i.e said...

weee...menarik..cam sedap jok...sekut rayo ke ni???

Anonymous said...

nekbat tak berkulat kan.. biskut ni pun tak kulat lagi kan.. ehemmmmmmmmmmmmmm

Wan said...

eh bila baca lagi sekali baru paham maksud tersirat.. ampeh igtkan betul2 buat tadi.. ko ni odzzz

ja said...

aku mati2 jugak ingat rina yang buat.. kekekkee...tapi aku tak terkezut gak kalau rina buat. skrnag rina kan serba boleh.. cheee wah.. hehehe.

rina said...

zety : menarik dan sedap tau...

syamimi : nanti i bwk balik jias 1 balang nanti

anon : tak boleh nk agak siapa gerangan cik anon ni... hrmmmmm. nekbat mudah kulatlah.

wan : ler naper ko x caya jer. cayala jelah.

ja : ko nak 2 ke 3 balang ja...

Mrs Amri said...

nampak menarik dan sedap lerr...cam nak jek...hehe

flowerella said...

waaahhh sedapnyaaaaaaaaaaa...

rina said...

azie : ikut tekak aku... sekut ni mmg sedap sbb dia rangup berkrim.

nong : memang terbuktiiiiiiiiii

- tety - said...

eh ni kelapa kering ke serbuk roti??
sbb thn lps mil ada wt sekut2 tabur benda2 alah nih, tp guna serbuk roti... mu igt x??

rina said...

biar betul tety serbuk roti... baik mu tanyo balik. aku rasa ni kelapa kering.

 

Blog Template by YummyLolly.com