Pages

Sunday, September 06, 2009

sebab itulah saya malas...

... nak basuh tudung2 ni. pakai senang kalau nak banding dengan tudung bawal tapi time nak membasuh alahai... malasnya den.




proses pertama (bekas yang berisi tudung purple) - rendam dengan dynamo
proses kedua - siram dengan air
proses ketiga (bekas yang berisi tudung peach) - rendam dengan petals
proses keempat (bekas yang berisi tudung kelabu) - bersedia untuk jemur

10 comments:

lyein said...

la ko wat kt sink je erk..aku wat kt toilet..sekali basuh min 5 lai..huhuhuh

lyein said...

la ko wat kt sink je erk..aku wat kt toilet..sekali basuh min 5 lai..huhuhuh

KV said...

ari ni pakai tudung bawal. Rasa ringan jek kepala. Wakakaa

mamalong said...

susohnyo napok dia basuh tudung.bkpo sy basuh sene jah.

rina said...

lin : yup... kat sink dapur jer aku wat. malas wat dlm toilet sbb nanti kaki basah duk ulang alik. hehehe.

kv : ringan kepala ek. hehehe

klong : hehehe sbb tu malas nk basuh tu.

Wan said...

tudung DIY aku dulu awning rosak sebab kes silap basuh lah..
nak pakai mmg senang yg amat, nak basuh la pulak payah.. dugaaann

s.y.a.m.i.m.i.e said...

susahnye nk bsh...complicated tol

rina said...

wan : kan... kan... alah lupa lglah. adoiii

syamimi : tp klong oyak x susoh pun...

- tety - said...

aku basuh/rendam guna softner jek... hahahha sonang keja...

rina said...

tety : hehehe. aku jelah saje menyusahkan kejo

 

Blog Template by YummyLolly.com