Pages

Wednesday, September 02, 2009

12 ramadhan

alhamdulillah setakat ini... adi.b ir.fan masih berpuasa penuh 12 hari. walaupun semalam 1st day dia berpuasa di hari persekolahan... nampak dia ok jer. konon2 tanak duit belanja tapi si ibu kesian... kasi jelah rm1 untuk dia beli apa2 yang dia ingin beli kecuali makanan dan minuman. balik petang semalam... "boy beli bekas pensil plastik 1, pensil 4 batang, eraser 3...". meroyan sungguh mamat ni.


sorrylah bang... cerita pasal abang... tapi gambar adik. sebab abang agak malas layan bergambar2 ni sekarang.

woweerina : yer betul... baju raya sudah dirasmikan oleh cik mek. tapi tak pakai 1 setlah. dia pakai baju kurung dengan jeans. rambut depan cik mek kena cantas minggu ni. jadi raya nanti takdelah nampak gonjeng sangat.

12 comments:

Hana said...

wah! rm1 boleh beli byk mende ek? kagom sekejap.

CY3.5 said...

mak datin in the making :D

kaezrin said...

itulah gile mak datin anak dara hang

rina said...

hana : eh... eh rm1 utk 1 sek... so dia ada duit rm2lah smlm. hehehe. separuh beli kt sek agama... lagi separuh beli kt sek keb.

cy : hahaha

elin : kalah mak dia

miesyamomei said...

xjadi baju raye la gtu....datin wanabe

rina said...

pakai jelah... malas doh nk cari bj lain.

Aiza Azril said...

cantikla baju raya dia....tahun dpn konpem kc nak order..hahaha! ;)

lyein said...

sker tgk rambut mek pasal anak dara aku takde rambut kan...

byk tu rm1 mcm2 dpt...igtkan zaman aku sek je rm1 mcm2 ada..kedai mana adib g ni?? ade makcik van luar sek ker?? heheehe

rina said...

kc : ketar satu badan dengar... hehehe

lin : kira campur seme barang tu rm2... pencil box plastik yang bodo2 tu jer yg dia beli. dia beli kt kedai buku dlm sek. jgn tatau skang ni sek budak2 kecik pun ada kedai yang ala koperasi ni. seme benda ada... mau budak tak meroyan.

eedany said...

Eiii...cutenya adik. Ada lesung pipit tepi bibir lagi.

meh sini auntie kiss sikit... heee...

:)

Wan said...

comeynya mek nih... aku tgk rambut mek kan ras anak potong je rambut syirah, tapi ih kuasa veto tak kasi.. padahal nak potong kasi sama je kat bawah tu.. tetap dia tak kasi...

rina said...

eedany : tq

wan : ckp ih... rambut akan panjang balik. dun wori. hehehe.

 

Blog Template by YummyLolly.com