Pages

Friday, September 11, 2009

rambut pun nak beraya jugak

inilah rambut raya saya.....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
... dalam mimpi. tapi in reality rasa nak potong macam ni lah.

8 comments:

Anonymous said...

cantik kan!..kan!...saya pun berangan nak potong gini tapi..rambut tak lebatlah..huhuh

ja said...

Ehh ehh.. macam rambut aku lah... muahahhaha...

s.y.a.m.i.m.i.e said...

saye pon tingin nk wat rambut raye...cm nk perm skit kt bwh..

rina said...

cik anon : buat rambut layered camni boleh nampak lebat.

ja : ooo sama ek.

syamimi : jom... abis musim rebonding doh ek...

Wan said...

bila ko kidnap gambo aku ni, lepas tu blur blur kan pulak muka tu.. ish ish tak baik tau.. mmg lawa tau rambut aku ni..

(verangan..)

- tety - said...

aku pun suka rambut pesen2 nih, lps tgk pasha tuh blakon ngn fahrin... hehehh

pesen ni pun cunss gak... hehhehe
http://3.bp.blogspot.com/_G8VsgAU5fi4/SXBr67ZdRnI/AAAAAAAAAis/xSXxjvei6O8/s320/hebetien.jpg

- tety - said...
This comment has been removed by the author.
rina said...

wan : tu psl aku kol ko... tp ko tak angkat. nk mintak ijin pakai gmbar ko ler...

nk komisenlah ni ek...

tety : jom buat rambut pesen ni...

 

Blog Template by YummyLolly.com