Pages

Wednesday, September 16, 2009

sama ke tak sama

dalam hotchat pagi di hotfm cerita pasal konflik beraya... selalunya konflik beraya ni berlaku ke atas si dia dan si dia yang dah berumahtanggalah. macam2lah cerita, petua dan taktik yang digunakan oleh pendengar2 semua. ada yang siap buat perjanjian bertulislah, semua raya balik rumah keluarga isteri tapi raya aidilfitri balik rumah suami dan macam2 lagilah.

saya yang 7 tahun kahwin ni pun masih mengalami konflik jugak.

tapi rasa sedikit insaf bila baca entry verde yang ini. sekejap jelah... lepas tu meroyan balik

atau ada di antara kawan2 di luar sana yang rasa seronok nak berhari raya di rumah in-laws. ;)



woweerina : saya sebenarnya poyo jer terlebih sebab jarak di antara rumah ibu bapa saya dengan rumah mentua saya hanyalah tak lebih dari 10minit perjalanan. tapi tetap rasa nak berada di jias dulu di pagi raya.

4 comments:

ja said...

you nie memang.... hehehhe. aku pun dengo sket kat hotfm.

ja said...

cop.. insaf dan sadis citer yang ko link itu. huhuhuhu...

s.y.a.m.i.m.i.e said...

hahaha....taun ni rayo KB dlu dok???

rina said...

ja : kan... sadis dan insaf.

syamimi : ntah ler... hahaha.

 

Blog Template by YummyLolly.com