Pages

Friday, May 08, 2009

warna apa pun tatau nak cakap


cik j ni memang jeles betul dengan saya... selalu jer datang jenguk saya. kalau datang tu bukan cepat2 nak balik... lama pulak tu dia hinggap. tension tau.

jari jemari tu pulak mesti nak buat pis pis kacang pis... sebab kalau tak buat rasa macam tak cun jer. layan jelah awak...

10 comments:

Maya said...

cik j tu ape?
jongos ke? hehehe..

rina said...

maya : lu pikirlah seniri...

Anonymous said...

lawa kaler ni, cam bleh matching ngan bnyk baju.

- aku kalo cik j dtg kan, komen en. H ape tau, biasala tu... remaja lagi. hmm poyo betul :|

-g

ja said...

model tudung skrang wookkk.. auuwww..

lyein said...

ni stok A ke stok cap ayam??? pasni entry kite penuh gambo koleksi tudung je..haahahaha

ummizz said...

ariani ke beli dengan lyein?

Ibu Ayra said...

sila ambik award anda di rumah saya

KV said...

cun!

eiza said...

tudung cun baju pon cun empunya diri?mesti la cunnnn tp ko musti x ngaku kn kn knnn

Ninie said...

hi..u pernah nmpak i kat klcc ekk? masa tu kat ne ye? u keje ctu jgak ke?

 

Blog Template by YummyLolly.com