Pages

Monday, May 25, 2009

dam dam dum bunyi mercun

yeay... walaupun raya lambat lagi akan memunculkan diri dan puasa ganti masih berbaki 2 hari lagi... tapi kain untuk buat baju raya mana boleh tunggu saat2 akhirkan.

dengan kata sepakat dari semua adik beradik... maka tahun ini kami akan bergong xi fa cai berhari raya dengan tema berwarna merah.


kain raya cik mek molek yang akan sedondon dengan dengan sepupu2 perempuan yang lain. insyaallah akan dijahit oleh yours truly. doakan semangat saya akan kuat membara.



kain saya yang kemungkinan besar akan bertukar di saat2 akhir. biasalah selagi belum sampai bulan puasa... kedai2 kain sekitar kl akan saya terjah lagi dan lagi dan lagi.

6 comments:

Maia said...

wah.. bunyik mercun sampai ke sini..

- tety - said...

kain aku pun jenis yg celoreng2 pesen tu gaks.... hahahha

rina said...

maya : tu bunyi puyok belanga dr umah sebelah ko maya...

tety : tulah aku nk lari dari bunga bunga cinta tahun ni...

Mama 3H said...

baju raya aku thn ni pun tadak munga2 hahaha. corak2 +/- gini gak rina.

Ibu Ayra said...

waahhh!!! cerianya kaler baju raya.... sure meriahssss...

Aiza Azril said...

comel la corak bunga ken auni tu...ala kc tak cari lagi utk tahun ni..ingat nak pakai sedondon tp taktau nak htr kt tailor mana..huhuhu....

 

Blog Template by YummyLolly.com