Pages

Friday, May 29, 2009

tolong tarik saya ke bumi semula

di awang2an saya tengok gambar ini. ni baru 2 ketul dipertontonkan oleh kc. kalau dapat cd tataulah sampai ke planet mana saya melayang. saya tau saya memang poyo.




woweerina : baby doll telah bertukar kepada adik beradik kembar upin dan ipin pulak. yang dipegang oleh cik mek ni ipin sebab kat baju dia ada huruf I.

15 comments:

[M.u.N.E.y] said...

ado beli gok ipin ni ko echa..p loni jd hak mutlak si eman.

Maya said...

huhuhu.. comelnyaaaa!!!

miesyamomei said...

hahaha...ipin 2 umie yg blikan..tp duit mamanye la..hahha

rina said...

muniey : tu napok pesen keno beli sekor lglah utk arissa.

maya : aku x sabar tunggu hasil dari ko...

syamimi : dah ler idong ipin cam... adoiiii

Maya said...

eh syamimi.. beli ke anak saya se.. hehehe..

rina said...

maya : naper mintak se jer... 2 pun boleh... umie byk duit skang tu... baru dapat elaun...

Maya said...

wah.. nak 2 lah cam tu..

rina said...

maya : mesti syamimi dah buat2 tak dengar dan ala2 tak nampak tu. umie... ooooo umie...

miesyamomei said...

hahaha..saye br bc..bleh2..hehehe

rina said...

syamimi : cam tak caya jer... mie... elman anok k.maya kecik lagi... baru 5thn...

Wan said...

eeiii lawanya gambar!

Maya said...

eh eh.. sekarang biase lelaki muda ni takde hal..

muahahaha..

rina said...

wan : eeiiii time kasih

maya : restu ke... nampak gaya elman kena lawan ngan abg najmielah. hahaha

- tety - said...

cunss! mmg lumayan bangat hasilnya!!! :)

rina said...

tety : tak dapat disangkalkan lagi

 

Blog Template by YummyLolly.com