Pages

Thursday, May 07, 2009

i believe i can fly


terbang tinggi2...

10 comments:

hanis said...

whoaaa...rumah pink
gaya nyah dh sama cam mamat tugu paling atas tu. mmg nak tiru gaya dia ke?

Mrs Amri said...

diam-diam beli rumah baru ek....siap main terbang2 lak tuhh..

Maya said...

wah wah mak auni..

rina said...

hanis : eh mana ada... tiru gaya 'mamat' dlm kolam tu... nampak tak.... adoiiii menakutkan.

azie : alah semi-d jer... nanti beli banglo baru aku bgtau awal2.

maya : jom join sama mak melly

KV said...

ewah ewah

rina said...

kv : terus aku joget dangdut ko... "sekali sekala ko dtg padaku membawa cinta yang suci... amboi2 ewah"...

Wan said...

adoiii odzz, awat ko kuak lentang kat luar kolam, orang masuk terus jer dalam kolam, ke lupa bawak bikini..

- tety - said...

Kalo aku nk posing gini, pastuh suh pogy ambk gambo, kompem die ckp buang tebiat nih.... Huhuhu x de 'org' lain eh ptg2 cenggitu?

rina said...

wan : tulah... tatau dpn abg2 askar ni ada kolam. kalau tau kompem ku bwk bikini.

tety : x plan pn nk posing lagu tu... tibo2 jah buang tebiat pastu tiba2 jah nasrun klik2. xdelah ramai sgt ore dlm tu.

lyein said...

tety, ko sama ngan aku, laki aku jgn arap nk layan aku posing..kalo aku suh tlg amik gambo, dia amikler snap sekali je pastu ckp dah..bile aku tgk gambo, mata terkelip ler mulut terjuihler..dia takdelah nk snap2 lg..tak kose

 

Blog Template by YummyLolly.com