Pages

Monday, April 03, 2006

Hari Minggu

Hari Sabtu jer keluar g jalan2. Awal2 pagi dah bangun... bersemangat waja nak pegi Smart Kids Fair kat PWTC.

Pendapatan aku... tak baper syok ler pegi. Dah ler bukan main ramai lagi orang. Nak masuk Pesta Buku langsung x boleh masuk. Last2 Nasrun ajak balik. Ronda2 kejap kat The Mall... tu pun sebab parking kereta kat sana. Beli aiskrim kat McD sorang satu. Pastu turun makan kat food court The Mall. Berubah sakan The Mall sekarang. Dulu masa aku kerja kat ofis lama, Hatadi... selalu gak ler aku merayap kat sini. Boleh kata tiap2 bulan tu mesti ada datang sini.

On the way balik ingat nak singgah Giant... beli barang2 dapur. Tgk2 kat seat belakang... Adib Irfan dah tertido lepas pekena sebotol susu. Bangun awal sangat... tu mengantuk. Terus balik rumah.

Lepas isyak baru keluar pegi Giant. Kat Giant pun bukan main ramai orang. Sebelum masuk Giant... dinner kat food court dulu. Banyak betul Adib Irfan makan yong tau fu. Dia sendiri yang pilih nk mkn apa... dia hanya nak isi ketam yang pjg (3 ketul) dan 2 ketul fishball. Licin dia makan.

Nasib baik sempat balik tengok Macam2 Aznil. Set lain dah MMA. Haikal pun dah digantikan dengan budak lain.

Ahad langsung tak keluar rumah. Laki aku jelah yang keluar beli breakfast (seperti biasa menu roti canai telur) dan malam pulak dia keluar gunting rambut. Petang tu plan nak pegi Jusco. Nak pegi ambik voucher RM30 dan beli tali skipping... tapi tak jadi. Adib Irfan p bantai tido dari kol 2.30pm sampai akol 6.30pm.

Gemuk giler dah aku rasa badan aku sekarang ni... sebab tu nk beli tali skipping tu. Tali yang lama Nasrun pegi bagi kat anak K.Nik. Tak boleh jadi.... kena buat sesuatu sebelum kegemukan semakin bertambah2.


0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com