Pages

Friday, April 14, 2006

Pagi Buta

* Adib Irfan kena tinggal kat Sentul... rumah Klong.
* K.Nik @ Ibu balik kampung... ayah dia masuk hospital.
* Pukul 5.45am lagi aku dah bangun dan mandi. Awal giler.
* Suruh Nasrun hantar sebab aku malas nak bawak kereta. Alasan.
* Mama & Baby Ayah Su dah sampai kat KL.
* Dorang sampai pukul 5am tadi.
* Aku breakfast ngan nasi lemak Mak Anjang.
* Dah lama tak makan. Nikmat rasanya.
* Bangle silver yang tulis nama ADIB pun dah siap.
* Baju kurung kaler biru aku, KNa dah siapkan.
* Minggu depan boleh pakai baju barulah.
* Mintak Klong hantar kat stesen LRT Sentul.
* Pukul 8.15am baru turun rumah.
* Naik LRT Star pastu tukar naik Monorail.
* Singgah beli sup.
* Nak beli bihun sup perut dah kenyang.
* Sebelum 9 dah sampai ofis.
* Mata dah mengantuk.
* Gara2 baru pagi2 buta.


5 comments:

Anonymous said...

tenkiu untuk resipi ittew.. akan aku coba buat (bila la dapur aku nak berasap lagi).. ni apsal tulis dlm bentuk point.. M kaa??

Anonymous said...

eh itu aku la.. wan

rina said...

10 markah utk mu.... mmg kemalasan telah melanda.

mu dah lama ke tak masak, wan...

tety said...

rina, aku dedolu jalan kaki jek g lrt nuhh.

rina said...

aku sbb mmg duk plan nk suh klong antar... kalu aku plan awal2 nk jln kaki... aku turun umah awallah skit. tp balik aku jln kaki jer...

 

Blog Template by YummyLolly.com