Pages

Friday, March 31, 2006

Papaku Sidi Adib Irfan


Adib Irfan dengan Sidi tengah tunggu mama, ateh, danial dan opah bershopping kat Rantau Panjang. Baju Power Rangers tu baru jer beli. Terus nak pakai baju baru. Tak sabar2. Maklumlah orang tengah minat Power Rangers.

Jangan tatau papa aku pun ada blog gak.... Curlast papa. Baru je pun dia bukak blog. Tety yang jadi cikgu masa balik kelate aritu. Dia cakap ada blog senang skit dia letak/simpan khazanah penulisan dia. Sejak dia pencen dia makin aktif berkarya. Maklumlah masa pun makin banyak terluang. Selalu jugaklah dia hantara karya2 dia kat majalah. Cam aritu keluar kat Keluarga dan Dewan Sastera. Dapatlah jugak duit seratus dua.

3 comments:

tety said...

aku jd cikgu.. tp aku sdiri pun pestime guna blogspot... tekial2 gk la aku dk godeh blogspot tuh...

tety said...

baru aku pasan.. temp. mu sama ngn temp blog papa.. hehehhe

rina said...

aku meme ambik template hok plg simple skali... sene nok cover line skit... hehehehe

 

Blog Template by YummyLolly.com