Pages

Wednesday, April 26, 2006

Indon Mari

aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
aku ingin menjadi sesuatu yang mungkin bisa kau rindu
karena langkah merapuh tanpa dirimu
oh karena hati telah letih

aku ingin menjadi sesuatu yang selalu bisa kau sentuh
aku ingin kau tahu bahawa ku selalu memujamu
tanpamu sepinya waktu merantai hati
oh bayangmu seakan-akan

reff :
kau seperti nyanyian dalam hatiku
yang memanggil rinduku padamu
seperti udara yang ku hela kau selalu ada

hanya dirimu yang bisa membuatku tenang
tanpa dirimu aku merasa hilang
dan sepi, dan sepi

repeat reff [2x]

selalu ada, kau selalu ada
selalu ada, kau selalu ada

------xxxx------

Lagu nyanyian Once (Dewa).
Lagu dari soundtrack filem Dealova.

------xxxx------

Lagu ni aku tujukan khas utk my hubby darling. Muahhh. I love you.


7 comments:

Anonymous said...

rina aku pon skee lagu ni, dah lama donlodd.. serupa taste gitu.. .. once.. i lap youu.. bagi aku once tu ensem.. hehehe.. sebab sore dia sedapppppp

Anonymous said...

aku la tu... wan

rina said...

kita mmg serupalah wang... mu minat semoga abadi aku pun giler suka ngan lagu tu gak. hehehe.

aritu aku tgk once dlm resume utk mawi... ckp kt nasrun... hensem plak dia dlm ni. tp mmg hensem dia aritu. slalu tgk x hensem.

Anonymous said...

eh serupa lagi.. aku pun tgk dia masa resume untuk mawi tu.. bibir merah lagi.. dengan rambut terjurai.. hehehe.. dgn gaya becakap dia.. auwww

wan

tety said...

chop chop... lagu apa nih?? huhuh aku kekadang dgr jek lagu.. tp x tau lagu apa... :p

mommy2afiq said...

eh apa tajuk lagu nih? lirik cam best.. nak dengarrr...

rina said...

tety : lagu once dari kump dewa ler tety... sokmo ada dlm era.

mommy2afiq : tajuk lagu...dealova ... kalu tak silap lagu baru dari si once

 

Blog Template by YummyLolly.com