Pages

Friday, February 22, 2008

Raya Lagi

Perang poster sudah bermula. Sana sini nampak bergantungan. Sana hijau... sini biru. Warna2 lain belum lagi kelihatan kat area rumah aku. Depan rumah jalan baru ditar. Bagus2. Hehehe.

Macam2lah janji2 manis yang diucapkan oleh mereka. Tunggu dan lihat sajalah akan terkotakah janji2 yang mereka taburkan itu.

Aku kali ni masuk 3 kali dah mengundi. Dan sudah tentunya akan balik PMas untuk pangkah kotak mana2 yang aku rasa aku nak pangkah. Undi adalah rahsiakan.

Jom mengundi.

4 comments:

e said...

eBambi
Present yourself
and meet your friends.
Join now:
http://www.ebambi.com

- tety - said...

yeay.. 1st time aku nk balik ngundi nih... tu pun nsb baik sempat daftar lst yr...

kasutVincci said...

undi adalah rahsia. Kekeke

iamja said...

kawasan rumah aku pun berlambak wei..

 

Blog Template by YummyLolly.com