Pages

Monday, June 05, 2006

Dah Demam...

Untuk musim ke 4 ni... aku kurang demam. Tak tau kenapa. Tak tengok Diari AF pun aku tadak hal. Memang selalu aku termiss Diari AF. Takde aura langsung untuk Akademi Fantasia Musim Ke 4 ni. Aku masih takde suka mana2 pelajar pun... baik yang perempuan mahupun yang lelaki. Tak taulah kot baru minggu pertamakan. Tapi aku rasa kalau AF2 & AF3 dulu... masa minggu pertama pun aku dah demam. Setakat demam jelah... nak AFUNDI jauh sekali.

Tapi seminggu dua ni aku memang tak sihat. Tapi bukan tak sihat sebab AF. Tapi memang betul2 tak sihat. Dari selsema, demam suam2 kuku, batuk, sakit belakang... sekarang dah jangkit kat Adib Irfan. Kesian dia. Malam tadi dia tidur tak lena... asyik duk terbatuk2 jer. Petang nanti kalau tak ok lagi batuk & selsema dia... kena singgah jumpa doktor. Takut dia kena attack ngan asma lagi.

Tapi memanglah AF4 ni memang masih tak dapat menarik perhatian aku... Sebelum start AF4... tak sabar2 nak tengok... tapi bila dah start... hrm.... boringnya.



6 comments:

ontahsapo said...

aku dah terlepas 2 konsert, prelude aku balik kampung, 1st konsert aku pi layan actorlympics...hahahhahah

rina said...

ko tak tgk pun tak rugi, OS... ampeh jer AF kali ni... muahahaha.

kasutVINCCI said...

kv takde la demam pun, tapi ikut sekali memeriahkan. Nak AFUNDI jauh sekali. Tapi suka tgk lotter.

ummizz said...

aku pun tak 'demam' kali ni.. tak tau la akan datang, tapi rasanya tak kot.
tengok semua pelajar cam tak de aura aje

mawi jugak ttp di hati.. chewahh

rina said...

KV : suka lotter ek... lawak gakkan si 'yasin' tu. hehehehe

ummizz : tulah has.. aku demam ngan budak AF2 & AF3 jer...

go mawi go

tety said...

aku pun x tgk konsert prelude & 1st konsert... huhuhu antibodi kuat thn nih, x demam lagik... kekkeke

 

Blog Template by YummyLolly.com