Pages

Tuesday, June 13, 2006

Menyanyi Kerana Gembira

Cerita Adib Irfan lagi...

Suka betul Adib Irfan menyanyi... macam2 lagu dia nyanyi... walaupun hanya nyanyi yang hujung2 jer... janji nyanyikan... layannnn.

Dengar intro muzik pun kadang2 dia dah tahu lagu apa... terutama sekali lagu L...O...V...E (si Ashley Simpsons punya lagu)... dengar suara pun dia boleh tahu siapakan gerangan penyanyi itu... terutama suara MAWI (padahal dia lagi minat Felix dari Mawi).
Adam pun antara penyanyi yang dia minat.

Selalunya kalau petang... on the way nak balik rumah... aku dan Adib Irfan akan ber'karaoke' dalam kereta. Tak kiralah tempo lari ke... pitching ke laut ke... janji tak boring. Time lagu aku, aku nyanyi... time lagu dia... jangan harap aku boleh nyanyi... Ni lagu boylah, ma. Lagu mama kejap lagi.

Tapi kalau ada papa... lagilah hingar-bingar satu kereta. Masing2 nak tunjuk power.



6 comments:

ontahsapo said...

keluarga seni...biasalah tu...

kasutVINCCI said...

kv pun selalu melalak dlm kete. Hang nadim pun apa lg, takmau ketinggalan. Ikut gak kv nyanyi. Pastu sama2 pakat gelak.;)

rina said...

OS : seni mejahanamkan lagu adalah

KV : bestkan dapat melalak dlm kete. nak2 time jem... release tension rasa. hehehe

- tety - said...

aku melalak time ngn danial jek. kalo pogy ada sama, aku segan... muahahhaa... tgk 2 branak tu jek la duk melalak...

Moon® said...

Salam Rina, kunjungan balas..

OOhhh itu pasal petang2 selalu hujan eh, pasal suara korang berdua lah tu panggil katak.. hahahah sorry gurau jek.

rina said...

tety : kalu time nk 'melalak'... dpn nasrun pun aku nyanyi gak... tp slalunya... kalu bertiga... aku jd tukang sorak & tepuk tanganlah. hehehe

moon : sib baik gurau jer.... hehehehe.

 

Blog Template by YummyLolly.com