Pages

Wednesday, June 07, 2006

TERBEAN

Malam tadi sanggup Adib Irfan tengok tv kat luar sorang2 dalam gelap tak pasang lampu. Aku ajak dia masuk tidur... tanak. Lepas dia tgk cerita Misi XX-Ray... dia cakap pasni ada cite TERBEAN. Disuruhnya aku masuk tidur dulu. Aku tutup lampu pun dia masih tak berganjak. Nanti dah habis TERBEAN... Boy tutup tv... pastu masuk tidurlah.

Time iklan jer aku ajak dia masuk tidur. Belum habis lagilah mama. Last2 pukul 10.30... dia tutup TV... masuk bilik... tutup pintu... tidur sebelah aku. Sempat lagi dia bercerita... TERBEAN main golf... bola masuk lubang... bla-bla-bla.

6 comments:

ontahsapo said...

masa dia cerita tu, mama dah sampai mana ntah....

ummizz said...

TERBEAN tu citer menda?

rina said...

OS : mama dah sampai sabah... hehehe

ummizz : mr bean ler has...

kasutVINCCI said...

lorr..minat sgt dia ngan terbean yo.Gambar tu cam familiar lah.Gunung mat chincang ek?

rina said...

u r korek KV... cam berada di atas kayangankan kat sana... hehehehe

Lan Rambai said...

Bestnya kalau anak-anak aku nak biarkan ayah dan ibunya tido dulu.... ni tidak.. asal masuk bilik jer mesti nak ikut sekali :((

 

Blog Template by YummyLolly.com