Pages

Thursday, June 22, 2006

Saat Ku Idamkan

Kitorang jarang ambik gambar bertiga. Selalunya gambar Adib Irfan ngan mama... tak pun Adib Irfan ngan papa. Gambar Adib Irfan sorang tak payah cakap ler. Berlambak. Aku & Nasrun jenis yang malas nak mintak tolong orang ambikkan gambar. So kesudahannya memang jarang giler ada gambar kami 3 beranak.

Sabtu lepas bertempat di Taman Tasik Perdana... dengan pertolongan dari adik manis, Farah Yusri kami berjaya mengabadikan gambar kami bertiga. Photoshoot ini sebenarnya untuk Adib Irfan. Alang2 tu mama & papa pun join sekalilah. Bila lagi nak dapat peluang macam ni kan.

7 comments:

kaezrin said...

cantik gamabr nih...ganaihhh...cun melecung

ontahsapo said...

memang susah, tapi kalau ader maid senang la sikit....

ummi amir syakir said...

comey nye gambo!

Moon® said...

Cam iklan lah, fotogenik.. cantik :)

.:HalogamoRa:. said...

ala....cutenye 3 beranak nih...papanye pun sporting

zatul said...

i love this shot!:D

- tety - said...

cuns ah gambo 3 branak nih... i like! nti kalo print, jgn lupa kasi aku 1 copy eh... ;)

 

Blog Template by YummyLolly.com