Pages

Tuesday, December 16, 2008

Suka tapi tak suka

Saya suka nenas tapi saya tak makan nenas yang dibuat pajeri nenas. Tapi kalau nenas yang dimakan begitu saja atau dicicah dengan garam/kicap cili saya sangatlah suka.

Saya suka kacang tapi saya tak makan kacang dalam nasi lemak. Akan ambil masa untuk mengutip kacang2 goreng terlebih dahulu. Tapi kalau kacang semata2 macam dalam paket rm1 sekali hadap jer saya makan. Peanut butter pun aku tak suka. Lagi berselera aku sapu roti aku dengan susu daripada peanut butter.

Saya suka minum susu tapi saya tak minum susu yang berkaler2 seperti susu coklat atau susu strawberi. Tapi hanya minum susu putih semata2.


Saya suka buah oren tapi kalau kek oren memang saya tak makan.

Roti berintikan coklat pun saya tak makan walaupun saya sangatlah suka makan coklat.

8 comments:

Mama 3H said...

pening aku nak paham hahaha

iamja said...

aku pahammmm tapi komen aku.. cerewet la mama adib ni.. hahahha..

rina said...

linda : tayah paham pn xpe... hahaha.

ja : jahat ko... mana ada cerewet cuma tak suka... tapi aku suka... hahaha.

azie said...

hhahaa...bab kacang ngan nenas leh geng aku....tp lelain tuh ambo suko..

rina said...

azie : aku bab kacang dalam nasi lemak tu kdg2 hampir nk leleh air liur duk tahan nk makan nasi lemak sbb nk kutip kacang2 tu dulu.

maya said...

ler...
aku paling tak suka kalau makan nasik lemak takde kacang..

susu lak aku takleh minum susu begitu sahaja.. mesti kene ade perisa.. kalau tak, jatuh tak suka..

rina said...

maya : terbalik ler pulak citarasa kita...

KV said...

keh keh keh

 

Blog Template by YummyLolly.com