Pages

Friday, December 26, 2008

Keperluan Anak-Anak

Semalam ambik peluang cuti Krismas pergi beli segala keperluan sekolah untuk Adi.b I.r.fan. Haru. Mau tak haru... last minute punya kerjakan. Banyak size yang dah habis. Dari Jusco ke Giant Bt Caves pastu terjah pulak Tesco Extra Selayang.

Boleh tahan jugak harga uniform sekolah budak2 ni.

Kena berusaha gigih lagi untuk tambah mana2 yang tak cukup ni. Adoiii mana lagi ek ada jual Canggih.


Ni pulak keperluan asas Au.ni D.ami.a. Borong time murah dapatlah jimatkan duit sikit. Diapers tu beli kat Jusco. Dapatlah RM30.60. Susu tu pulak beli Rabu lepas kat Sogo. Dari jauh nampak 2 packs for RM56. Giler murah tu. Terus tak toleh belakang. Balik rumah tengok pamplet yang diambil dekat cashier masa nak bayar... susu tu murah untuk 24Dec jer. Kira aku langkah kanan ler pergi Sogo. Pulak tu ada syarat. Sorang boleh beli 2 pack jer. Tapi masa aku beli... budak cashier tu takde cakap apa2 pun. Lagi satu rezeki aku.

5 comments:

- tety - said...

huhu tu la kalo time murah ni untung rembat bebanyak wt stok....

yati abdul said...

waa....lagi 1 tahun, turn aku plak shopping baju uniform utk anak dara aku..kejab aje kan masa berlalu..tgk2 depa dah besar dah..pejam celik pejam celik..depa dah keluar rumah dok asrama etc..tup2 kahwin n beranak pinak..adehhh..tersentimental value la plak aku ni..

iamja77 said...

hahah sabo je yati.

best best.. aku suka tengok banyak sungguh hasil shopping ko. Susu tuh mcm dah bleh buat kedai dah. Banyak siot stok.

Dah darjah 1 Adib. Mcm Yati, giiran aku tahun depan la nanti. Kejap sungguh masa berlalu.

Anonymous said...

Murah sungguh itu susu. Salu aku beli 62.90 2 pek.. Best eh baju sek canggih?

rina said...

tety : tgk keadaan poket gak baru bleh kaut byk2. time poket nipis murah camana pun telan air liur jelah. hahaha.

yati : itulah namanya kehidupan.

ja : nanti mak2 yang akan excited lebih dari anak. hehehe

maya : memang murah. tu rembat byk2

 

Blog Template by YummyLolly.com