Pages

Friday, November 07, 2008

Yummy

Tolak kayu dan batu jelah kot... yang lain semua dia bedal
Kalau boleh setiap masa dan setiap detik dia nak makan.
Mengunyah jer kerja budak ni.
Susu pun kalau ikutkan dia... habis sebotol sebotol dia nak.
Manalah perut awak tak memboyot...

4 comments:

KV said...

sama mcm dina!!!

maya said...

bagus ler tengah nak makan ni kan...
go girl..

Wan said...

budka2 pemakan ni sonok tgk, nanti dah besar kita lak susah hati bila depa nak diet jaga bodi kan..

rina said...

kv : nama lg hampir2 sebaya. pangai pun ada iras2 gakkan.

maya : nasi jer dia agak kureng.

wan : mmg sonok perati doang mkn. cam berselera ya amat. besar nanti tatau camanalah.

 

Blog Template by YummyLolly.com